« « Договориха се: световното в Южна Африка все пак ще се играе| Европейската комисия offline » »

Писмо до раздавача на порции

viewerТози документ беше разпространен от пресцентъра на СДС. Няма нужда от коментар. Има нужда от пояснения: с това писмо един кмет иска едни пари за един водопровод. Не пише до министъра, пише до раздавача на порции.

73 Коментара

  • By 10 стинки, 02.02.2010 @ 14:03

    Мухахаха :D Бойко, виж ве! Прескачат те на петльов ден!

  • By nik666, 02.02.2010 @ 14:19

    Превод на това писмо трябва да бъде пуснато в международния обмен заедно с разяснителни бележки, за да видят всички до къде сме я докарали.

  • By Podroumche, 02.02.2010 @ 14:22

    …МАЛКА ЧАСТ ог престъпленията - незачитане на законите,- на Сова-Догановата партия. Ако може да се нарече партия.Тя е по-скоро измишльотина, разбира се с помоща на тъмни имена, на местния турски макиавелист.

  • By Hristov, 02.02.2010 @ 14:28

    За съжаление нашите кметове няма на кого да пишат,освен на арменския поп.

  • By Spirographus, 02.02.2010 @ 15:11

    Г-н Бедров, FYI:

    В сайта на Бареков са пуснали нещо за вас:

    “Доскорошният журналист на бТВ, а после и на фалиралата телевизия на Иво Прокопиев ReTV Иван Бедров отскоро подпомага лидера на СДС Мартин Димитров. Това обаче не била основната му дейност, защото работел и над други свои проекти, научи от самия него BNews.”

    http://www.bnews.bg/topics-5022

    От статията излиза че сте станал PR-агент на Мартин Димитров.

    Не ми се вярва, но ако има истина в това, ми се струва жалко информацията да изтече точно от този източник и точно по този начин…

  • By NPaine, 02.02.2010 @ 15:58

    @Спиро
    Откога пък Прокопиев стана олигарх, нали допреди половин година Бареков обясняваше как бил тотално и абсолютно фалирал и щял да продава Икономедиа. Фалирал олигарх? Надали… Да не говорим че за мен думата “олигарх” е силно обвързана с думите “хазарт”,”алкохол”, “петрол”, “газ”.
    Иначе преди ден-два в туитъра на Дневник (не се сещам по добро име), някаква журналистка от вестника многозначително беше написала нещо от сорта “аз знам кой ще е новия продуцент на здр.българия”. Предвид ситуацията около Икономедиа и РеТв, по логичо е тезата за Георгиев да е вярна. Не че е нещо лошо да излиза такава информация де, а и не виждам какво има да се крие толкова. Ама докато нещата са на ниво недомлъвки Бареков ще си говори глупостите от барекадата и ще дава компетентни определения и анализи за живота…
    бтв Кой стои зад , нега ги наречем атаките срещу Прокопиев и ко? Наскоро даже ми попадна статия на Явор Дачков, в която нещо се пенеше тоя човек как кръгът Капитал бил разрушавал едва ли не всичко чисто и свято за българите.

  • By Spirographus, 02.02.2010 @ 16:11

    @ NPaine

    “Наскоро даже ми попадна статия на Явор Дачков, в която нещо се пенеше тоя човек как кръгът Капитал бил разрушавал едва ли не всичко чисто и свято за българите.”

    … и редял кабинета на Борисов…

    Затова казвам, че е жалко когато от такива места “изтичат” за пръв път полу- и дез-информации…

  • By Николай, 02.02.2010 @ 16:15

    Като се абстрахираме от това към кого е насочено и всичко останало, ми прави впечатление и на какъв елементарен език е написано писмото, който определено не приляга на официален документ. Личи си, че Ахмед Башев е завършил вероятно най-много 10-ти клас.

  • By NPaine, 02.02.2010 @ 16:18

    @Спиро

    Мдам, полуистината комбинирана с лъжата + необходимия патос, лично за мен е доста изтъркан трик за промиване на мозъка, но пък и безспорно ефективен. А нека не забравяме думите на Гьобелс за многократно повторената лъжа.
    За да не си говорим празни приказки
    http://www.glasove.com/article-6754.php
    на мен ми се струва че в гласа на Дачков има едва ли не нотки на отхвърлен любовник, дотолкова истерично напява “кръгът Капитал това”, “кръгът онова”…

  • By Димитър, 02.02.2010 @ 16:34

    Правилно го е адресирал кметът - нали предишното правителство беше с мандата на ДПС :).

  • By UZUMAKI, 02.02.2010 @ 16:50

    Ебати безкрайния shit.

  • By Иван Бедров, 02.02.2010 @ 18:17

    @Spirographus,

    не само си слабо информиран, но и бързаш със заключения, изцяло основани върху нефакти.

  • By Spirographus, 02.02.2010 @ 18:36

    @ Иван Бедров

    Никога не съм имал претенцията да съм достатъчно информиран.

    Не разбирам - какви заключения съм направил?

    Единственото лично мнение, което съм изказал е:

    “Не ми се вярва, но ако има истина в това, ми се струва жалко информацията да изтече точно от този източник и точно по този начин…”

    Г-н Бедров, ако мислите, че съм пуснал цитата и линка като някаква провокация - бъркате. Случайно попаднах на тази “статия” (рядко посещавам този сайт), но понеже касаеше човек, чийто блог и мнения следя редовно - именно вас, сметнах че е редно да го пусна тук за да узнаете вие и другите, които ви следят какво се пише за вас от позицията на “…научи от самия него BNews.”

    Правото да коментирате или не тази статия си е ваше. Само не разбрах защо избрахте да коментирате мен?

  • By Boyko Borisov, 02.02.2010 @ 20:06

    Бедров, кажи ти толкова ли си го закъсал, че си сложил в горния десен ъгъл бутон за дарения ( помощи ) чрез PayPal ? Напиши и ти едно писмо до раздавача на порции, вярвам, че ще откликне на молбата ти.

  • By Иван Бедров, 02.02.2010 @ 21:00

    Нещата отново стават лични. Анонимници с ефектни имена могат да пишат свободно. Разликата е, че аз съм прозрачен и последователен. Ако ви стиска, излезте и вие на светло :) Лека вечер

  • By Спас, 02.02.2010 @ 23:06

    “Уважаеми Господин Едикой Си”
    Изнненада? За никой българин.
    Но нека погледнем от другата страна:
    Село Рибново с 2900 жители има питейна вода 2-3 литра/секунда, 16/24 часа няма вода а има проект за водопровод от 1985, започнат 2003 г.
    Но “парата” (парите) е в свирката - ДВА ГОЛЕМИ ПЪТНИ ОБЕКТА.

    Е, какво трбва да се случи в тази страна BG?
    Според мене - да се разтури тази СОЦ ФЕОДАЛИЗЪМ и да се направи НОВА ДЪРЖАВА.

  • By rraycheva, 02.02.2010 @ 23:48

    И най-ужасното е, че при всичките “връзки” и “получаване на порцията” и днес в Рибново хората при дъжд пълзешком през една тръба се прибират у дома: “…една голяма тръба, останала от изградения наскоро селски водопровод за питейна вода. Тя служи за нещо като брод - живеещите от квартала се провират през нея и преминават пълзешком. Каптажът на въпросната водопроводна канализация, една от гордостите на бившия екоминистър от ДПС Джевдет Чакъров, е бил изграден миналата година така, че в дъждовно време поема пръст и от чешмите тече кална вода. Въпрос на избор е дали човек да си стои мръсен или да пробва да се мие с такава течност.”
    http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=4569&sectionid=5&id=0001201

  • By Pomak, 03.02.2010 @ 1:46

    Мартинчо- Тъп си се родил, като неграмотен шут ще си отидеш от този свят!
    За доносника Башев коментарът е излишен!
    Но, защо загърби политиката спрямо малцинствата бе …….Знаем, защо?! А иначе плюеш по този циганин Доган, а в същото време тайничко заедно си правите алъш-вериша. Предател! Помни ми думата, на следващите избори повече от 20-30 турци и помаци няма да гласуват за СДС, докато Мартин – Националистта е лидер на СДС!

  • By дрямка..., 03.02.2010 @ 10:59

    А Вас кой ви стиска, че сте излязал на светло?

  • By Pomak, 03.02.2010 @ 11:15

    Дрямкака все още спи.

  • By Dian Lane, 03.02.2010 @ 13:09

    Нали никой вече няма илюзии относно намерението на Борисов да търси сметка на Доган, Станишев и царя? Всичко си тече по старому.

  • By климатици, 03.02.2010 @ 16:06

    10 стотинки, и аз като теб като загледах писмото с изненада видях че името на премиера липсва. Хахахха лошо му се пише на кмета на с. Рибнево.

  • By ники, 03.02.2010 @ 16:42

    И дойде дългоочакваният ден,човека беше казал ще накажа лошите а вас добрите ще ви наградя.Е награди ни, като рърво за награда ни дигна акциза за да сме здрави,после защото ще сме здрави ни лиши и от лекарска помощ, лекарската помощ я закри,за да не си и помисляме да не сме здрави.Лошите ги наказа като ги лиши от благинките дето бяхме получили,ама хак да им е.

  • By Астор, 03.02.2010 @ 17:04

    Ники,какви глупости пишеш?Дали наистина не разбираш,че ЕДИНСТВЕНИЯТ път да се цивилизоваме е спешно да се направи ТАЗИ реформа в здравеопазването?Ограмоти се малко бе човече,прочети къде,как и какво се прави,не говори като селски глашатай.

  • By ники за астор, 03.02.2010 @ 17:31

    Реформа която лишава половин милион от работоспособното население от лекарска помощ,несретници чиято вина е че в момента са безработни.За мене това не е реформа,това е спасяването на едни за сметка живота на цял пласт от населението.Ще ти дам пример,същото се наблюдава и в америка,не забелязваш ли обама как отчаяно се опитва да приобщи точно тоя сегмент от обществото към здравно осигурителната им система и отпора който получава.Запознат си спор няма,за сметка на мене неграмотния и точно като такъв те моля, учи се от грешките на другите за да не се учиш от своите грешки.

  • By Астор, 03.02.2010 @ 18:03

    С реформата се подобрява лекарската помощ ,а не се лишават хората.Не си разбрал.Болничната и лекарската помощ са съвършено различни клонове от здравеопазването!Ние сега имаме 5-8 пъти повече болници на глава от населението спрямо цивилизованите страни.Но те са болници само по име.Не може и безмислено е да се осигури съвременно оборудване,техническо и кадрово,на такова количество болници.Тогава здравната осигуровка би трябвало да стане 30%-40% вместо сегашните 8%.Като и тя не се плаща от 1.3 млн души….Човек може да иска всеки член от семейството му да има собствен супермерцедес,но дали може да ги купи и после да ги поддържа???

  • By Астор, 03.02.2010 @ 18:05

    …….В Холандия,с двойно население на БГ,има само 28 болници!!И супер здравеопазване!!

  • By Longanlon, 03.02.2010 @ 21:21

    Когато хората нямат вода за пиене, надали придирят кой ще им я осигури.

  • By КОСАН, 04.02.2010 @ 0:24

    прекрасен начин да се искат пари.От справката и рисунката на гърба.За обикновените хорица барака за 5000лв да си построят им искат сума ти проекти и папки ,в случая с ДПС “рисунка”.

  • By DJ 4i4o pej, 04.02.2010 @ 9:50

    Astor, този път съм съгласен с тебе за здравната реформа. Принципно така трябва да се действа. Само, че типично по пожарникарски се пропускат детайлите и това създава напрежението и дебата. Ако Б.Б. управляваше държавата като корпорация, а не като пожарна команда първо щеше да разясни и да си подсигури обществена подкрепа, да изработи детайлите и тогава да действа. А сега какво? С присъщата му припряност ще развали хубавата работа. А Холандия е равна като тепсия, с прекрасни пътища и инфраструктура и забележи-около три пъти по-малка по територия от България. Чудя ти се как го измисли това сравнение!

  • By дрямка..., 04.02.2010 @ 10:18

    за това му се плаща, за да измисля сравнения

  • By Астор, 04.02.2010 @ 13:19

    Чичо Пей,включил си реотана…….И защото Холандия е три пъти по-малка по площ,в БГ ще има не 15 а цели 100 болници.Анадън му?Което пак е страшно много,защото гоним по количество Германия.Целият този соцреализъм,на всяка кермидка “болница”/ама то не е болница-с двама лекари и 3 сестри/,обзаведени само с допотопен ренген,трябваше отдавна да изчезне от пейзажа.Защото те не лекуват,а само пишат смъртните актове.За това сме номер едно по смърт от инсулт и инфаркт.А сигурно и ти не искаш да попълваш тази статистика и да има модерни болници,клинична и бърза помощ.Който се интерисува от детайлите-публикувани са,но простолюдието не разбира принципа,а какво да говорим за детайлите.Дай им на тях да слушат уличната дрънкалка КУрнелия или клепоухия Заец.И ако вървят по техния акъл само ще увеличават черната статистика.То от друга страна хубаво,че до следващите избори пихтията бсп няма да има гласоподаватели,но не е човешко….

  • By за астор, 04.02.2010 @ 13:50

    Не съм коментирал болниците бе човек,коментирал съм няколкостотинте хиляди които стават здравно неосигурени че на всичкото отгоре щи ги и глобяваме по хилята лева.Деветдесет процента от тия са новоизлюпени безработни,които това действие ще ги съсипе.Откъде тоя безработния ще ти намери хиляда лева за да си плати глобата и да се завърне в системата.Чудиш се поради что напоследък броя на клошарите главоломно нараства,а сети се де.

  • By ВЕНИ, 04.02.2010 @ 14:59

    лекар съм.съгласна съм за закриване на болници,но и тук има лобита.забелязахте ли ,че вече не атакуват инвазивната кардиохирургия,която гълта в пъти повече средства,а,убедена съм,и тук се смуче.така че се получава разлика между заплащането в стотици пъти.все пак лекарската професия не е талант.

  • By Астор, 04.02.2010 @ 23:26

    Чичо Пей,разговори ме.Преди да кажем за здравно неосигурените да помислим малко заедно.Първо.1.3 млн не си плащали здравни осигуровки.От тях 500 хил са официални безработни.Тоест,получават помощи от държавата,демек от мен и теб.Значи могат да плащат,защото ние с теб сме им дали пари.Останалите 800 хил.мислиш ли ,че поне 750 хил са без доходи?Това са земеделски работници,занаятчии,черноработници,строителни кърпачи,чистачи,пазачи и какви ли още не.Никой не плаща.Значи ние с теб да плащаме и на тях.ОК,и това е вариант,но да се предложи/ти предложи/всеки работещ да плаща и за т.н. майстори и пр. по още 20 лв. на месец.Ако хората са съгласни,ок.Но пари трябва да се събират,защото с трици маймуни не се ловят.Ти това го знаеш.Казват юнаците-ама ние ще си плащаме на частно-значи имат пари.А като отидат на бърза помощ-плащаме пак ние с теб.Това е.

  • By да да, 05.02.2010 @ 0:15

    само не разбирам след като някой не си е платил здравните осигуровки, как така ти му плащаш????
    Той, неплатилия, като отиде на лекар нали си плаща в брой???
    Друг е въпроса,че и този, който си е платил здравните осигуровки пак си плаща ….

  • By да да, 05.02.2010 @ 0:20

    и като толкова разбираш…….айде да кажеш от къде дойда дупката у здравния бюджет, ама честно?

  • By Астор, 05.02.2010 @ 0:45

    Бе ти човек мислищ ли преди да пишеш или не?Ами ако никой не плаща ще има ли здравеопазване,лекари,клинеки и т.н.?Зелените човечета ли ще финансират?А дупката е от ясна по-ясна-кражби плюс малко събрани средства.Кое ни те е ясно?

  • By Астор, 05.02.2010 @ 1:15

    да не ме критикуваш,че натискам грешни бутони,защото играе едновременно турнири по бридж в BBO=

  • By ВЕНИ, 05.02.2010 @ 8:32

    за дупката:първо-нзок е казионна и дянков когато иска ще посегне на резерва;второ-смуче се от болниците-т.е. набеждават се за болни-кихне дете и хайде в болница за бронхопневмония,а там лепне вътреболнична инфекция-хайде в инфекциите и пр. да не говорим ,че болшинството са от малцинството;трето-няма все още конкуренция-втори,трети и пр. осигурителен стълб;четвърто-има богопомазани съсловия,за които реинбурсацията на тяхните клинични пътеки са завишени в десетки пъти,пр. инванз. кардиохирургия,а др.като психиатрията,все още нямат клин. пътеки и разчитат на подаянията на държавата.получават се разлики в заплащането на съсловия до 100 пъти.а може би това целят управляващите,чрез принципа “разделяй и владей”.а на по висше ниво-министри пък допускат фирми с пъти по-скъпи лекарства,от което се губят стотици мильони;пето-вноските са най-ниски в европа,а медикаментите най-скъпи;и пр.основно сбъркан е принципа на световно ниво-това е социална дейност и не би трябвало да почива на пазарни механизми.да не говорим и ,че фармацията е най-мощната индустрия,която няма интерес от здрави,а болни,която повече спъва науката ,измисля болести-спомнете си птичия и свински грип.

  • By СТИГА ДЕ..., 05.02.2010 @ 9:10

    “Ами ако никой не плаща ще има ли здравеопазване,лекари,клинеки и т.н.?”
    Този въпрос е подвеждащ и популистки!
    Хайде кажи ми кой плаща за създването и построяването на всички болници В РБългария? - Пробитата здравна касичка ли?
    Не, ХОРАТА, които сега мизеруват с жалките си пенсии…и които за доста лекарства и си доплащат, понеже е пробита здравната касичка.
    “Зелените човечета ли ще финансират?”
    Не, те са пробили здравната касичка…
    “А дупката е от ясна по-ясна-кражби плюс малко събрани средства.”
    Това са общи приказки…

  • By СТИГА ДЕ..., 05.02.2010 @ 9:38

    “Реформите изискват средства. Не можем да проведем реформи, като пестим пари, това трябва да е ясно”

    Логично нали?

  • By stl, 05.02.2010 @ 13:20

    Добре ASTOR,като няма човек доходи - как да плаща 16.80 осигуровка….Не,моля те кажи ми!!!…

  • By stl, 05.02.2010 @ 13:34

    да приемем,че имаш и платиш..Отиваш на преглед-платиш си 2.50(мисля толкова беше),дават ти направление за друг лекар,хайде още 2.50…Преписват ти лекарства,които струват 100лв - от тях 2лв от здравната каса…И още много,много и много !!!.Не довършвам,тъй като съм леко объркан от твоите писания!!..

  • By DJ 4i4o pej, 05.02.2010 @ 13:54

    Ако всички пари, които се въртят в здравеопазването са на светло. Ако с тях оперират грамотни хора. Ако се сведе до минимум корупцията (ама не тая с петте лева за доктора), тогава всичко ще е О.К. Схемите за източване са ясни. Иска се политическа воля и кадърност за да се направи реформата и тогава ще видим, че парите май не са чак толкова малко и току виж стигнали за едно средно ниво на здравеопазване. Чакаме го от Него!

  • By stl, 05.02.2010 @ 14:00

    Ако,ако и до там…Добре написано :)

  • By ники, 05.02.2010 @ 15:12

    Не тая злоба към никого само констатирам.Малко над пет милиона са хората в българия на който държавата плаща зравните осигуровки,това са държавните служители,пенсионерите и децата.Пенсионерите и децата нека ги оставим и да разгледаме казуса с държавните служители или по точно с какво са по различни от мен тия хора та аз трябва да бъркам в джоба си за здраве а те не.Нали в тая държава всички са равни или накои са по равни ей туй не го разбирам.Не е ли по редно наместо да изприщват мене безработния и да се чудя откъде да вадя тия пари,да понатиснат малко държавните служители, знам че много трудно ще е,но да започнат и те да си плащат,безплатен обяд няма.Те така или иначе през работното си време играят бридж а като им омръзне разпускат тука.

  • By Астор, 05.02.2010 @ 16:25

    Ники,дали държавата ще дава още 50 лв към заплатата на държ.служител и после ще ги прибира обратно е все едно,сещаш се.Проблема е в тоталната марфа и ниското ниво на заплащане в БГ,което води и до нисък обем на събраните пари.С подходяща реформа може да се ограничи поне марфата.Дали и как ще я направят,ще видим.Досега никой нищо не правише и подпомагаха само техните си фармацевтични корпорации.
    А Stl=,ако ти не плащаш нищо,значи лечението на теб и твоите деца,родители пенсионери го поемат другите.И към теб има несправедливост,но и към другите също.Проблемът е сложен,но както по-гре писах много хора имат черни доходи и не плащат.

  • By ники, 05.02.2010 @ 17:01

    Въпроса е много прост,ясни правила и равнопоставеност на гражданите,тука не виждам нито едното нито другото.Облагодетелстваш ли едни за сметка на други си е и дискриминация.Спирам да разисквам темата,кято в никакъв случай не касае раздавача на порции,и прося извинение и от г-н бедров и от четящите.

  • By Астор, 05.02.2010 @ 19:34

    Равнопоставеност в правата,равнопоставеност И в ЗАДЪЛЖЕНИЯТА.Това е принципа на солидарното здравно осигуряване.А раздавача на порции все пак е частен/макар и нерядък/случеи,а тук порциите са 7.5млн.живота.

  • By да да, 05.02.2010 @ 20:12

    За да осигури пари за реформите, българското правителство обмисля възможността да задължи гражданите да плащат ДОПЪЛНИТЕЛНА здравна осигуровка и да увеличи с 2 процента размера на здравните вноски към НЗОК от 2011 г.
    ——————————-
    е след това - ке има цунами ….

  • By Астор, 05.02.2010 @ 21:27

    И да се затвори темата-всичко може да оправи бсп-като върне на държавата откраднатите пари като бкп и бсп.Те са толкова много милиарди,че здравеопазването ни ще надмине германското.

  • By да да, 05.02.2010 @ 22:51

    парите не се крадат от партии, а от личности!

  • By Астор, 05.02.2010 @ 23:42

    ДАДАчо,ти успя ли да краднеш от баницата?Не,нали?Защото никой не ти даде ключа за сейфа.А той се съхранява от безлични личности…бсп има повече милионери на глава електорат отколкото Америка!!

  • By albert venn dicey, 06.02.2010 @ 10:09

    На запад това му казват pork-barelling и в него няма нищо необичайно.

  • By Dian Lane, 06.02.2010 @ 15:34

    Асторчо, Бойко ли ще накара БСП ( и Доган, и той бая накраде) да върнат парите? Защо ми се струва, че твоят кумир няма такива намерения - или ги е опростил или го е страх. Или, ако питащ мене, и той е от крадливия отбор.

  • By Незир Пачеджи, 06.02.2010 @ 16:17

    Всеки човек на земята, дори и от електората на ДПС има право на вода!
    В 21-ви век да се говори за селища без вода и ток, в Европа, е меко казано обидно.
    По-хуманна от тази просба, не се сещам да има.
    Явната и скрита ДИСКРИМИНАЦИЯ над ПОМАЦИТЕ продължава!
    Нали целта на всяка политическа борба е в крайна сметка властта.А властта какво е? Разпределение на едни народни пари!
    Тези отрудени хорица, от с.Рибново, също плащат данъци на тази държава и също имат право при преразпределението да им се връщат част от тях!
    Водопровода е проектиран през далечната 1985г. Преди повече от 20г.!
    Вместо да се каже “браво”, че за толкова години се е намерило решение на такъв важен проблем…
    Или ПОМАЦИТЕ нямат право на вода за пиене?!?

  • By Астор, 06.02.2010 @ 17:05

    Диянчо,не виждаш ли къде е заровено кучето?В червената съдебна система,разбира се.Ако ще и Меркел да е премиер нищо не може да се направи срещу красьовите хора.Освен народа да се вдигне,но тогава няма да сме България,а напр.Гърция.
    Незир,стига с това ПОМАЦИ.В БГ всички са български граждани,пък каквато ще религия и майчин език да имат.Всички са с равни права ,вкл.и да пият вода.Без съмнение.Но трябва със закон да се забрани медийната употреба на понятия турци,цигани,арменци,помаци,евреи и т.н.когато се отнася за български граждани.Турчин означава гражданин на Реп.Турция.В САЩ е недопустимо да си цитират в медиите други наименования освен АМЕРИКАНЕЦ.Мексиканец може да се каже само ако е нелегален емигрант-иначе американец.

  • By DJ 4i4o pej, 06.02.2010 @ 17:51

    Astor, защо се репчиш на всички? Проблем ли имаш? Май от червените призраци дето все съзираш във всичко и от играта на бридж пропускаш да видиш в кое време живееш. И ако си чак такъв фен на Бойко, напиши с големи букви “той е велик” и ще те призная. Няма думичка да обеля напреки на твоите. Поне да знам с какъв човек дискутирам. И ако го напишеш, ще ти кажа на кой ми приличаш. Не се заяждам. Добронамерен съм!

  • By Астор, 07.02.2010 @ 0:42

    Кое наричаш репчене Пейчо?Или така са те учили,като нямаш аргументи да плямпаш глупости и обиди?Възпитаник си на Румен Петков.

  • By do Astor, 07.02.2010 @ 7:46

    Mojesh li nyakyde po sveta da sydish partia? Ako moje…haide tichai da sydish chervenite….!!!
    no ne da sydish dyrjavata v strasburg, zashtoto kato sydish dyrjavata sydish horata, koito RABOTYAT i si plashtat danytsite.

  • By Dian Lane, 07.02.2010 @ 16:55

    Асторе, май не ти се получават фокусите. На всички е ясно, че така приетото наврвмето законодателство (на първо място конституцията)обслужва червените. А и всички крадливци след тях. Въпросът е, защо не го променят така наречните “десни” от ГЕРБ, ами се възползват и те от него. Също като изявлението на лидера ви: няма да орязвам правомощията на президента, зашотоаз може да съм следващия”.Така и със заменките - излязъл ми главния прокурор, политбюро трето поколение, (Бойко не го смени, нито пък ВСС-то) и се оправдава със законодателството. Ами сменете го де, нали затова ви избраха!
    Апропо,Dian е женско име.

  • By doko, 07.02.2010 @ 18:43

    Na gorepisheshtite shte kaja samo 1:

    Po vsichki zasegnati vaprosi - neshtata sa otdavna izmisleni i si rabotiat v belite darjavi.
    Zashto tuka ne stava - ostavam na vas da si otgovorite.

    Otgovorite sa 2 - ili ne iskat ili ne znaiat kak.
    No mai e po-skoro che ne iskat shtoto chovek kato ne znae moje da se nauchi.
    Stiga jelanie da ima.
    Nal’tai.

  • By do doko, 08.02.2010 @ 11:02

    v koia byala dyrjava moje da osydish partia?

  • By Астор, 08.02.2010 @ 14:17

    Диан на български е мъжко име ,но щом казваш,че си жена,ок.Въпросите,които задаваш са толкова наивни и некомпетентни,че не мисля да ги коментирам.Ако и това не си разбрала,вземи плетки да плетеш.

  • By DPS, 08.02.2010 @ 18:38

    SDS? Ima li takava partiyka vse oshte?
    Super ste, kato izostavihte nashite predateli sedesarite- hahahahahah:)))) Sega po nashite sela nyama koy da glasuva za vas:) Imate po edno tursko……:)

  • By Фичката до АСТОР, 08.02.2010 @ 20:46

    Колко мислиш че давам на държвата, като работя в сивата икономика????????? Плочките които купуват клиентите се взимат от светлата икономика - това са данъци и печалби, а печалбите отново данъци!! Без пътните ми разходи(също данъци) печеля за година 10 000 лева. Привсички случаи щепохарча всичко, което прави 2000 лева ДДС. От които давам 3000 лева за цигари и алкохол незнам това колко добавя към данъците като АКЦИЗ. Много от продуктите имат вносни елементи или самите те са внос, а това колко МИТО е. Тъй или иначе парите се въртят и след ДАНЪЦИТЕ. … … А сега кажи има ли сива икономика?????? Или е сива, ако парите се изнесат и не се похарчат в България??!! А тези които работят в чужбина, а вкарват пари в БЪЛГАРИЯ??? Дори и най-големият бедняк прави поне 200-3000 лева данък, а не получава НИЩО от държавата!!.

  • By Астор, 08.02.2010 @ 22:16

    Фичка,всичко това,което казваш е точно така.За съжеление няма нищо по-добро измислено от този цербер,наречен ДЪРЖАВА.Остава ни надеждата да съумеем да я накараме тази ДЪРЖАВА да не бъде мащеха за своите поданици.Но това ще стане с усилия на ВСИЧКИ и във ВСИЧКО.НО,българския народ,наред с всички си кусури има и най-големия-липсва солидарност.

  • By DJ 4i4o pej, 09.02.2010 @ 10:06

    Astor, имаш право да не се съгласяваш с мен. Даже може да казваш, че плямпам глупости. Но обиди никога не съм писал по твой адрес. В разсъжденията си не съм ничий ученик. А ти от всичко разбираш и не пропускаш да похвалиш “линията на партията” (ГЕРБ). Не те знам на колко си години, но ако си малък и не си спомняш времената, в които заслепени като теб апологети възхваляваха тъпите но хитри партийци, вземи прочети истирията. А иначе съм сигурен, че си готин.

  • By Астор, 10.02.2010 @ 1:06

    Пейчо,за съжеление доста съм голям драги.И чифта и тека съм видял на този свят,както се казва.И не ме приемай като някой безкритичен апологет на ГЕРБ.Но това не значе ,че трябва да приемам некомпетентни критики,само защото е модерно да се критикува.

  • By DJ 4i4o pej, 10.02.2010 @ 11:37

    Astor, щом си доста голям, се предполага да си и мъдър. И да помниш времена и събития, които днешните 20-25 годишни не помнят. И ако е така-направи едно сравнение между тогавашните слезли от Балкана партизани-управляващи и днешните изпълзяли от не знам къде мутри-управляващи. Ама погледни цялата картина. Не намираш ли голяма прилика? Та затова не ми харесват. А иначе много ми се ще да направят нещо.

  • By Астор, 11.02.2010 @ 0:37

    Пейчо,има истина в това което сравняваш.Но в държави,като нашата ,и такъв народ,е нормално напред да излизат онези,с по-коравите лакти.За това не трябва да идеализираме представите си за ръководители,а да подкрепяме относително приемливите.Защото факт е,че предните бяха воняща гола вода.Иначе кусури на правителствата намират навсякъде-и САЩ,и Германия и къде ли не.Да не би ние сте теб,ако бяхме ТАМ,ГОРЕ,нямаше да ни намерят кусури?За това,такива като Иво Инджев,готови да осерат всички и всичко,са вредни за обществото.Но така е възпитан,човечецът,като агент доносник.И ако за такива като него е поръчано да бъдат лайномети,не намирам основание за нормалните хора,които се въоражават с такива бумеранги.

  • By DJ 4i4o pej, 12.02.2010 @ 11:05

    Astor, така е само че е по-добре да бъдем критични, вместо да оставим подобно поведениеда се превърне в норма. Нали към цивилизования свят се стремим все пак. От чуждите езици да чуваш и разбираш само “конграчулейшън” и да не надаваш ухо какво се казва след това е щраусов номер. Напоследък много десни критици все по открито изказват критики за правителството. Това е знак, че нещо съвсем не е наред. Представи си заради мутренското минало на ББ да се катурне правителството. Какво правим след това? Всичката Мара втасала, та и политическа дестабилизация. На 6 месец от управлението достигнаха нивото си на некомпетентност. Ще видиш, че повечето им “удари” срещу престъпността ще се окажат партенки. Защото винаги идва един момент, в който Името Му лъсва. Нали са от едно и също котило. Ако обаче Той се окаже оня идеален образ, призван да смаже на змията главата, то тогава аз ще се посипя с пепел. Само че това няма как да се реализира на практика. Чудеса стават само в приказките.

Other Links to this Post

RSS хранилка за коментарите по тази публикация. TrackBack URI

Вашият коментар