« « Кокосов орех и разходка в зоопарк| Гласувайте за Човек на годината » »

Гнусно

varna01Група колеги от Варна са разпространили декларация срещу няколко активни граждани, които се опитват да направят управлението на Варна малко по-публично. Според информационния сайт “Черно море“, журналистите са Даниела Стойнова - кореспондент на БНР, Мила Едрева и Данаил Войков - кореспонденти на БТА, Юлия Колева - “Медийна компания”, Красимир Делчев - БГНЕС, Искра Сотирова -  в. “24 часа”, Ана Павлова - “Днес+”, главният редактор на в. “Черно море” Хари Касабов и Елица Виденова - телевизия “Черно море”.

Цитат от декларацията: “Категорично заявяваме,че ще бойкотираме изявите на тези хора, въпреки че по принцип подкрепяме всички смислени прояви на гражданското общество. Такива организатори на неадекватни “активности” обаче маргинализират и обезсмислят истински стойностните и естествени протести, които са израз на смелост и непримиримост към всяка несправедливост. Не можем и да не си зададем въпроса кой издържа тези “защитници” на истината,които по цял ден обикалят институции и пресконференции, кой финансира провеждането на брифинги, митинги и граждански неподчинения?! Ние, журналистите във Варна държим на професионалното си име и няма да занимаваме обществото с дребнотемие и с проблеми, които нямат нищо общо с гражданското общество и с безкористните каузи!”

Подобни въпроси задаваха ченгетата по време на протестите преди 20 години. Познат стил.

Групата граждани водят дела срещу община Варна и Областния управител, за да направят публични Общия устройствен план на града и сделката с онези 118 дка от Морската градина.

Дано колегите да са били принудени от шефовете си да направят това. В противен случай, картината изглежда много гнусна - Журналисти публично се отказват от професията си. Вече не знам какво да отговарям, когато някой попита за професията ми.

снимка: община Варна

62 Коментара

  • By Unemployable, 13.11.2009 @ 14:00

    Това не са журналисти, Г-н Бедров.

    ”…въпреки че по принцип подкрепяме всички смислени прояви на гражданското общество”…
    ”…маргинализират и обезсмислят истински стойностните и естествени протести, които са израз на смелост и непримиримост към всяка несправедливост…
    ”…и няма да занимаваме обществото с дребнотемие и с проблеми, които нямат нищо общо с гражданското общество и с безкористните каузи…”

    Хубаво е, че имат високо професионално мнение за себе си и че отказват да занимават хората със злободневните, несериозни неща. Похвално, наистина. Заслужават по един орден ”Стара Планина” за непримирима и ”безкористна” журналистичекса борба в защита на гражданското общество в България.

    Да вземат да се преместят в някоя от националните телевизии, така предполагам, ще се вдигне още повече стандарта им.

    Това са, като че ли ”…истински стойностните и естествени простотии…”.

  • By Пламен Бочев, 13.11.2009 @ 14:22

    Във всяка професия има подлоги. Изгодата на подлогата е, меко казано, лайняна.

  • By Димитър, 13.11.2009 @ 14:24

    Кореспондентите на БНР и БТА би трябвало моментално да си подадат оставките или да бъдат уволнени за тази постъпка.

  • By Кирилов, 13.11.2009 @ 15:02

    Гнусно, много гнусно, г-н Бедров. Животът никога не е бил лесен. Важното е така да работим и живеем, че хората да не кажат същото за нас един ден. Успех и не се отчайвайте. Казвам го на вас и на мене си.

  • By Пепо, 13.11.2009 @ 15:28

    Фактите са си факти. В България от така наречените “журналисти” такива са само 1 %. Останалите са платени, едностранчиви и т.н. тарикати, които хал хабер си нямат какво предствлява журналистиката. Така че не се учудвам. Въпрос на време беше някой да излезе и да каже открито, че лижат определени задници.

  • By dzver, 13.11.2009 @ 15:39

    LOL! Невероятно, комсомолците в атака:)

  • By Seldunus, 13.11.2009 @ 15:39

    Професията Ви като цяло е с доста лоша репутация. Има доста “хрантутници” сред журналистите, които спомагат за определения като “драскачи” и “платени публикации”.
    Може да се изброява доста:
    - Галерия;
    - Бареков;
    - Ирена Кръстева News
    - Тодор Батков News
    и много други.

  • By Златина, 13.11.2009 @ 15:48

    Хората, които имат позиция и се подкрепят взаимно ще намерят начин да я защитят и без услугите на купени и самопродаващи се журналисти. А веднъж като си плюеш на професията, сам се затриваш по този начин. Паричните потоци текат до едно време. Все някога някой завърта кранчето. А човешкото достойнство е друг въпрос.

  • By до г-н Бедров., 13.11.2009 @ 16:04

    Добре де, г-н Бедров, като сте голям журналист, защо не направихте вие едно разследване на случая? Публикувате неподкрепена с нищо информация, дори не сте посочили точно за кои граждани става въпрос, точно за коя инициатива. Плюете наред имена, без да сте категоричен и може би без дори да сте сигурен в “групата граждани”. Вие сте пловдивчанин и живеете в София, нали? Сигурен ли сте изобщо за какво пишете?!

  • By vaalii, 13.11.2009 @ 16:15

    нека ,бъдем честни.варненските медии са свободни и обективни,точно толкова,колкото са свободни и честни медиите в боливия(кндр).те просто са купени от местната мафия,наречена тим……..

  • By vaalii, 13.11.2009 @ 16:18

    ако трябва да се направи едно истинско разследване.резултатите,ще са потресаещи.мафия.кмет.съд.мвр,депутати,гербери всички на една маса.извинете ,на една пица……….

  • By Атанас Чобанов, 13.11.2009 @ 16:43

    Иване, според мен в Черно море не са разчели правилно текста. :-)
    Предлагам мое дешифриране на декларацията тук:

    http://www.rogaikopita.com/analysis/unique/160-pachavristika

  • By voxy, 13.11.2009 @ 17:37

    само че на тези “активни граждани” явно наистина им плащат, защото съвсем не изразяват мнението на обществеността във Варна, а нечие друго.
    Единственото което виждам е че журналистите не искат да отразяват поръчкови прояви

  • By Zlatna ribka, 13.11.2009 @ 17:49

    Как лесно се плюят колеги Бедров с отчасти представена декларация? Ами всичките тези хора ли са такива подлоги и тъпаци? Цитирайте кои са “гражданските сдружения” - Светльо Николов с живите вериги в защита на мошенички, Цветков от “Зелена Варна”, който разчиства лични сметки и т.н. И хайде стига с тези мухлени клишета за ченгета и комсомолци.

  • By Mitko, 13.11.2009 @ 18:17

    Не разбирам какво е учадващото в декларацията на журналистите, ако могат да се нарикат такива.
    1. Вестник “Черно море“ е собственост на ТИМ.
    2. Колегите ви си пазят хляба, за да не останат след това в позицията търся си каквато и да е работа, което в БГ продължава да се възприема като срамно последствие!
    3. И защо обръщате внимание на тази декларация и тези, които стоят зад нея - при условие, че в БГ няма т.нар. журналистическа етика или морал и след 2 тона мастило критика положението на полето ви 100% ще си остане същото - неграмотни граматически, исторически и актуално поколение ваши колеги! Направете си труда и отидете в парламента при репортерите, които отразяват събитията там и ги попитайте - кога Филип Димитров бе премиер, по времето на кое НС бе Ал. Йорданов председател негов, колко са парламентарните комисии в момента и колко са били в предишното НС и т.н.!!! Интересно ще ми е колко от вашите колеги ще бъдат в състояние да отговорят правилно и сами след това си правете изводите!
    Поздрави

  • By Златина, 13.11.2009 @ 18:59

    Регионалните медии са още по-зависими и несвободни. В Стара Загора например приятелят на Масларова Венцислав Драганов съди журналистката от БНР Венелина Попова за нещо, което вече е известно на прокуратурата и за което ще бъде следствен. От там е и една от най-често съдените журналистки в страната - Йовка Великова.

  • By Любо, 13.11.2009 @ 21:07

    матриала,господа,матриалаааааа-византийско,турско и всякакво друго робство не ви позволява днес да си вдигнете челата!и комунистите много добре знаят това!

  • By hinkoff, 13.11.2009 @ 22:22

    Един познат често казва, когато се повдигне темата за журналистиката в България, че:–„ В моята ценостнна листа на професионална продажност и некомпетентност, българските адвокати и журналисти заемат последните места, наред с проститутките. Макар , че за проститутките не съм толкова сигурен да ги сложа там. Дста от тях упражняват тази професия по принуда, без желание, понякога талантливо и само временно. Докато другите, не само че са учили за това, но остават такива- журналисти и адвокати за цял живот„.
    Винаги съм бил склонен да споря с него заради няколкото изключени, но изключенията както банално се окзва, само потвърждават правилото.

  • By Петко Ковачев, 13.11.2009 @ 22:29

    Какви са журналистите във Варна не се наемам да определям. Това, което знам е, че хората, които оспорват ОУП на Варна и сделките на фирми, направени в нарушение на законите, са 100% прави.

    Днес България трябва да се вдигне в защита на тези хора, за да не се налага утре да се надигаме в защита на вас, на онези, които си траят. Ако днес във Варна победи беззаконието, поддържано от кмет, областен управител, прокуратура и от най-високо място в правителството (това го пиша съвсем отговорно!) - утре цяла България ще бъде отново залята от мутрите, както беше по времето на Беров и Виденов!!!

  • By o.m, 13.11.2009 @ 22:36

    Без да обиждам професийте и можещите-в Република България,под всеки случайно ритнат камък е пълно с пъплещи икономисти, юристи,журналисти,професори,академици и т.н. чакащи софра за да засупят.

  • By o.m, 13.11.2009 @ 23:03

    Rod Stewart&Amy Belle-чудесна музика след дивотий за нормален сън.Благодаря ти Иване.

  • By Оги, 13.11.2009 @ 23:17

    Здравейте Г-н Бедров. Следя какво публикувате. Следя и публикациите на Иво Инджев. И разни други. Аз съм на 28. Недостатъчно голяма, за да съм видяла и преживяла цялата гадост, през която моите родители са минали, но достатъчно, за да разбирам. Достатъчно, за да търся информация и да попълвам дупките в знанието си. Четох доста неща. Четох историята на България от началото на века, т.е. припомнях си я и откривах нови неща, които са ни били спестени в учебниците по история. Имаше моменти, в които ми се доплакваше, ей така, както си седя на работа. Радвам се, че има хора като вас с Иво Инджев, но някак отдавна вече не вярвам, че подобни хора са достатъчни. Потресът ми расте с всяка следваща информация, която е по темата - за това, какво е било, какво беше последните 20 години и какво ще става и колко много хора са просто овце не без мозък, а без желание да разсъждават. Аз съм по-скоро пасивен читател. Рядко коментирам, защото не се чувствам достатъчно компетентна. И за това съжалявам, че другият ви блог изисква вече парола, но приемам, че си имате своите причини. Не знам как не сте емигрирали още и дали това е за добро или за нищо. Благодаря Ви за това, че пишете!

  • By Астор, 13.11.2009 @ 23:24

    Драги О.М.,чухме днес плача на нашите”академици” от БАН.Тези 6000 хрантутници,стоящи само да пишат доклади на Първанов и то спомнете си колко некадърни,като 1 седмица после даваха заден ход и се чудеха как да се оправдават.Този “академичен” БАН не е донесъл 1 лв. на България.Няма държава в света,която да потдържа такъв президенски екип за щуротии.

  • By Gogo, 14.11.2009 @ 1:05

    г-н Бедров,поздравявам ви,че пишете по този въпрос и не се “напълнихте гащите”, както вашите колеги.иска ми се да ги оправдая и да кажа, че и те имат семейства и си вадаят хляба с това, ама има и други професии-ако не можеш да имаш справедлива гражданска позиция, а пишеш ,каквото ти каже шефа ти, ти не си журналист, ти си нещо като пишеща машина, която отнема на децата си възможността да се разходят в морската градина, без да платят такса. Събудете се хора…..

  • By hinkoff, 14.11.2009 @ 1:21

    г-н Бедров, метафоризирах предният си пост, както и много други преди това. Но нека ако сте почтрен журналист, все пак кажете с кой представител на властта сте пътували „ за да раглеждате музеи„ както споменахте в предната си статия.
    Нека все пак да знаем и ние читателите на този блог, които си мислим че сте достоен журналист, на кого точно може би не сте длъжен да „чешете гърба„.

  • By o.m, 14.11.2009 @ 1:34

    hinkoфф,по малко водка.Незнам какво значи думата “почтрен”Преведи я на Български език.

  • By Иван Бедров, 14.11.2009 @ 1:34

    Г-н Хинкофф, не крия нищо - пътувал съм по работа и с Първанов, и със Сакскобургготски, и с Костов, и със Станишев, и с Герджиков. Случаят с музеите е посещение на председателя на парламента Герджиков в Русия.

  • By Генади, 14.11.2009 @ 1:47

    Г-н Бедров, понякога заради хора като вас, запазвам малко надежда, че все пак, все нещо, все някога (ще) се нормализира.

  • By Stoilova, 14.11.2009 @ 2:46

    ХА-ХА-ХА!!!Ние, журналистите във Варна държим на професионалното си име и няма да занимаваме обществото с дребнотемие и с проблеми, които нямат нищо общо с гражданското общество и с безкористните каузи!” ПОПРАВКА:”Ние,журналистите във Варна ще занимаваме обществото само с това,което е в интерес на хората КОИТО НИ ПЛАЩАТ!!!..И колкото и да ни се иска да държим на професионалното си име - толкова това е непосилна задача за нас !!!..

  • By Астор, 14.11.2009 @ 3:50

    Стоилова,за съжеление не е смешно.Вестници,ТВ,инфо сайтове са масово предплатени от червената гвардия и техните нюанси.Но в БНТ и БНР трябва срочно масови уволнения на манипулативните клакьори.

  • By тома белев, 14.11.2009 @ 9:33

    Странно разбиране на журналистическата професия има във Варна.

  • By Кирилов, 14.11.2009 @ 10:20

    Само не разбирам защо всички ги е страх от ТИМ, като се почне от Бойко Борисов и се стигне до повечето журналисти.

    http://ivanbedrov.com/?p=1392

    Вярно е, че ТИМ са единствената останала “борческа” групировка, но все пак. А иначе нещата трябва да се казват с истинските им имена. Просто Варненските журналисти изпитват панически страх от ТИМ. Защо ли?

  • By ekaterina, 14.11.2009 @ 11:00

    @hinkoff, заяждането ти с Бедров е неоснователно. Всички журналисти пътуват с държавни делегации, но това не означава, че поставят имената си под подписка като тая от Варна…

  • By ekaterina, 14.11.2009 @ 11:01

    @By Кирилов, ами очевидно ги е страх и то най-вече, защото като стане нещо, няма кой да ги защити

  • By Журналист, 14.11.2009 @ 12:07

    Много лесно се плюе по журналисти, нали… Щото варненци сте безумно смели и с плам в очите и живи вериги се борите за Морската си градина! Нещастници, които чакат медиите да ви решат проблемите - това сте! И защо сте се хванали само с Морската градина? Що не кажете нещо за оня малоумник Светлозар Николов - виден борец срещу банките, или примерно за Росен Марков - който се пали под път и над път и влиза гол на сесия? Излиза, че това ви е суперинтересно и държите да сте информирани за бойните им подвизи. Ами щом е така - обещаваме всеки ден да ви занимаваме с тях!

  • By Младен, 14.11.2009 @ 12:54

    Журналист: а вас ви е срам дори името да си напишете. Сигурно не е случайно. Дали някой влиза гол или не си го пишете по вестиниците, ще ви вдига тиража. Фактът, че тези хора искат повече публичност е добър. А нас вас ви е лесно пред тях да се правите на смели и да ги бойкотирате. Иначе тук и името си не можете да напишете

  • By Stoilova, 14.11.2009 @ 16:59

    Г-н Астор,нищо ново не ни казвате!!!..Дори и хората,незаинтересовани от политическия живот в България вече знаят,че това,което четат в почти всички медии е преди всичко напудрено в ЧЕРВЕНО!!!..Няма как това да не предизвика неспирен смях,смях,смях и съжаление към тяхната дейност…Прав сте за БНТ - НЕЗАБАВНО МАСОВИ УВОЛНЕНИЯ !!!

  • By hinkoff, 14.11.2009 @ 22:44

    г-н Бедров, благодаря за отговора.

  • By doko, 14.11.2009 @ 23:02

    Do jurnalista

    Нещастници, които чакат медиите да ви решат проблемите - това сте
    Ai po-poleka, jurnalist li si, chenge li si>

    ako chkahme na mediite da ni reshat problemite, do sega umreli da sme.

    Bahti i samochuvstvieto. Tova che poblikuvate plateni intervjurta ne vi pravi reshavachi na problemi, a niskorazredni draskachi. shto ne se interesuvate ot tova koi e priznat negovata profesionalna oblast ot Evropeiski institucii naprimer? I da idete da go intervjuirate?
    Shtoto niama da vi plati. A intervjuirate nedokazani gesheftari, deto sa vi napalnili gushatra.
    Mdaaaa, tova e BG jurnalistika dr Jurnalist. I kogato Ivan Bedrov pishe za neia sas samokritichnost - po-dobre go podkrepete.

  • By NP, 14.11.2009 @ 23:34

    Някак ми се струва че изпускаме главният въпрос - има ли изобщо някой право да строи на места като Алея първа? Не трябва ли тези места по подразбиране да са обществени? Имате ли отговор на този въпрос, господа и дами журналисти от Варна или журналистическите Ви напъни се ограничават само с това кой на кого платил и колко? “Нещастници, които чакат медиите да ви решат проблемите - това сте” Ами да. Когато останалите власти не си вършат работата, трябва да се намесят медиите и това е закономерно, поне в нормалните държави.

  • By doko, 15.11.2009 @ 10:08

    Do NP

    e taka li triabva da se namesvat mediite??????????!!!!!!!!

    Kato zashtitavat edin ochevidno protivozakonen akt.

  • By hinkoff, 15.11.2009 @ 11:10

    @ екатерина/Бедров
    Да уточня. Не се заяждам с г-н Бедров,напротив, смятам че е един от малкото добри журналисти в България, но ми се ще да се изяснят някой ДРЕБНИ детайли около пътуванията на тези журналисти, представители на частни медии, които придружават разни „държавни„ служители, като премиер и президент например в разходките им из чужбина.
    1.Логичният въпрос е кой им плаща полета или те летят гратис с правителственния самолет.
    2.Кой им поема разходите по престоя в Ленинград, Сидни, Мексико сити, Буенос Айрес, Лондон или където и да е. Този който ги е поканил- премиер,президент, председстел на народното събрание т.е. всеки един от нас ли плаща сметката или фактурата се осребрява от техните медии
    3.Не трябва ли „придружаващите„ журналисти в правителственния самолет или там с каквото пътуват, да са единственно от БТА и БНТ. Какво правят частните,„независими„ медии в него?
    Или ще кажем:– ама чакай бе, той самолета празен ли да пътува!!!
    Това не е ли конфликт на интереси?
    4.Когато искаш да бъдеш почтен, честен и независим , като Васил Иванов Кунчев-Левски, да речем и на това основание да си мислиш че можеш да критикуваш другите публично, извади си „тефтера„ да ти видим сметките пък сетне говори.
    В това се изразява моето „заяждане„ и въобще не е в защита на тези мухлювци от Варна.
    Просто ми се иска видя, че наистина има почтенни и добри жутналисти в България които не сменят идеите си със смяната на правителството или със смяната на опозицията.

  • By Журналист, 15.11.2009 @ 11:30

    До doko
    уважаеми г-н doko, колегите се опитват да кажат с декларацията - че не искат да се занимават с кварталните малоумници (тук не влизат комитетите срещу Алея Първа). За да има интервюта с “професионалистите от европейските институции”, трябва да имат време, което сега запълват от пишман-революционери. Как ви звучи “Ще защитавам с тялото си всеки, който е жертва на банките”?
    Г-н Бедров, като подкрепяте каузата за Морската градина, заповядайте да направите живо предаване от парка. Ако предпочитате да си стоите в СФ, в момента проверката по сделката е във ВКП - дерзайте….

  • By NP do doko, 15.11.2009 @ 12:57

    Нещо не сме се разбрали, или може би аз не съм се изразила ясно. Медиите трябва да се намесват в подобни конфликти, като ги отразяват безпристрастно. Това обаче функционира само в случай, че медиите са независими. Очевидно тези варненски журналисти не са. Квартални малоумници или не, драги варненски журналисти, тези хора са граждани с позиция и отношението Ви към тях е меко казано непрофесионално.

  • By Младен, 15.11.2009 @ 15:00

    Журналист: Абе какво означава, че не искат да се занимават ? Като не искат все пак какво ми пишат осъдителни декларации в стил ДС ? Като не искат да се занимават да не отразяват и това е, макар че и това е нелепо. Вие представяте ли си ББС да заяви подобно нещо, да излезе с такава декларация?

  • By doko, 15.11.2009 @ 15:26

    Do jurnalista

    Ne izkazvaite smeshni tvardenia, molia vi…
    i na decata e iasno koi sa TIM i zashto jurnalistite sa napisali tazi deklaracia.

    Ne razbiram kogo zashtitavate v momenta i kakvo…

  • By Журналист, 15.11.2009 @ 16:12

    До doko
    Напълно ми е ясно кои са ТИМ, но преди да заливате с помия всички журналисти от Варна, проверете какво е писано по темата във варненските медии. Щото “великите” разработки на столичните журналисти, са….хайде да не казвам преписване, ами римейк на писаното от варненци. Не одобрявам декларацията, затова не съм сред подписалите я, но това не означава, че приемам квалификациите за колегите си. Сред тях няма купени от ТИМ! Купените далеч не са само във Варна и, повярвайте, те никога няма да тръгнат да пишат декларации…

  • By Stan, 15.11.2009 @ 17:05

    Много коментари се изписаха по темата платени жърналисти ама никой не иска да каже че каквато и информация да имаш, каквато и новина да искаш да съобщиш на медиите винаги те питат най-официално колко ще платиш зада го направим. Новините в България се третират като платени реклами и се смята че щом искаш да се чуе нещо в публичното пространство непременно трябва да имаш после полза от това и то финансова - и щом е така трябва да дадеш малко на журналиста и на медията. Надявам се че ще дойде ден когато една медия ще представя новините за да си вдигне рейтинга, а от там и тиража или гледаемоста, и от там постъпленията от реклами а не да се издържа от това че взима пари за да отрази определено събитие или новина. Май само РЕТВ за сега дават такива сигнали въпреки че не виждам много реклами (ама те и рекламодателите са обвързани политически а не икономически)…..

  • By Галина, 15.11.2009 @ 17:20

    Това, че журналисти бойкотират простосмъртните хич не ме изумява. Повярвайте ми- правят го не само по заръка на шефове, да запазят хляба, а и защото това е амплоато на болшенството пишещи- да бъдат обслужващ персонал с манията на велика власт, на последна инстанция. Може да звучи нелогично, но е така. Зная го от личен опи.

  • By Mladen, 15.11.2009 @ 19:08

    Сред тях няма купени от ТИМ!: Siguren/na li ste ?

  • By dimitrov, 15.11.2009 @ 21:51

    Посветените веднага разпознаха стила на самопровъзгласилия се за Адмирал Николай Николаев, който се самотитулува и като корпоративне секретар на Химимпорт, като автор на фамозния текст на декларацията. Наведените „журналисти“ от придворните медии – малотиражката „Черно море“ с тираж не повече от 400 броя, ефирната самодейна телевизийка „Черно море“, сайтчето, на което стоят снимки от миналото лято – и то обсебило името chernomore – не биха могли да съчинят такова творение, от което лъха ДС стила,примесен с алкохолни пари…Това си е Николаев отвсякъде! Проследете инспирирания от него скандал с шефа на занаятчийската камара във Варна от 2006 есента, обилно разпрострял се върху малотиражката, и ще се убедите сами! Поровете там,скандалът ще е чутовен! Адмиралът-сив кардинал на ТИМ диктува позицията на БНР и БНТ и тн? Това е скандалът1

  • By doko, 15.11.2009 @ 22:26

    Mnogo sam saglasen sas STAM

  • By alex, 16.11.2009 @ 1:52

    Варна .. ах морето :)
    Някой дали разказа за ТИМишуара вече ? щото много коментари тук малии :)
    Ами така е когато градът е собственост на 2 фирми

  • By informiran, 16.11.2009 @ 2:50

    г-н Бедров ако бяхте на място нямаше да си правите съчинения по картинка /публикация, някъде, без проверка/, а да се поинтерсувате, че журналистите, ако “подкрепяха” както излиза от блога Ви ТИМ за Морската градина, щяха да споменат поне още 5-6 имена, които да бойкотират, обаче на Вас Ви е по-лесно да търсите сензацията - тогава се ориентирайте към Шок, Мок, Папарак и други всеподобни жълти вестничета имате реален шанс да сте чело!!! Успех!!!

  • By informiran, 16.11.2009 @ 3:03

    Междудругото - “Подобни въпроси задаваха ченгетата по време на протестите преди 20 години. Познат стил.” Браво на г-н Бедров, само на 16 години, а помните какви въпроси са задавила ченгетата, ако не се лъжа сте били на толкова години поне така сочи сметката

  • By димитър, 16.11.2009 @ 3:10

    Има един много важен факт в цялата история- оказва се че свлачището, което се активизира в района(http://www.moreto.net/novini.php?n=64870) където ТИМ смятат да строят, т.е. в района на Алея Първа попада в частен терен-т.е. в този част която бе закупена от ТИМ:

    “Областният управител на Варна Данчо Симеонов съобщи на пресконференция, че получената информация за свличане на земни маси в района на ската в Морската градина в района на Делфинариума касае частната територия, който силно привлече общественото внимание в града в последните месеци, предаде репортер на радио „Фокус” – Варна. “(http://www.moreto.net/novini.php?n=64850)

    В същото това време се оказва, че държавата, а не собственика ТИМ, т.е. всички ние ще трябва да плащаме за укрепване на свлачището в един частен терен:

    “Междувременно губернаторът ще отправи искане за средства за спешно укрепване на ската към министерствата на регионалното развитие и благоустройството и на вътрешните работи.”(http://www.moreto.net/novini.php?n=65017)

    Това много ми прилича на оня данък от турско време, дето някой ти идва неканен в къщата и ти си длъжен да го нагостиш с баница, а после трябва да му платиш за това че си бил изтъркал зъбите.

  • By Младен, 16.11.2009 @ 11:55

    informiran: Г-н Бедров застава с името си зад анализа си, а вие се криете и се правите на информиран.

  • By wowbagger, 16.11.2009 @ 15:05

    Гнусно или не - както и да го наречете, варненските “журналисти” ще се скатаят, снишат и утре пак те ще кореспондират БТА, БНР и т.н., убедени в своята безалтернативност. В някакъв смисъл явно са прави - гнусни бяха и при социализма та и досега - и какво от това?

    Благодаря, че все пак има хора, които от време на време създават временни неудобства на тази отчайваща безалтернативност!

  • By Веско, 16.11.2009 @ 19:14

    ХеХе! Е, за хората, който може би са се зачудили с какво тогава ще занимават журналистите от Варна своите читатели, да ви кажа. Нали не живеете във Варна, а в Пловдив и София.
    Темата са свлачищата в Морската градина и опасността, който крият те за гражданите. Ето един истински “граждански” проблем! На пръв поглед обаче. Само че неговото отразяване не обслужва нито един интерес на гражданите, а “лобира” за усилването на стените с парите на българския и европейския данъкоплатец. И така, най-вероятно след време кмета на Варна г-н Йорданов, ще вземе един пари, ще “спаси” гражданите от ужасната опасност, която ги грози, че дори след това ще се похвали, че създава условия (климат) за привличане на инвестиции във Върна. А всъщност, ще спести една голяма инвестиция, на онези, който така или иначе изкупиха 118 дка от Морската градина на безценица и се готвят да я превърнат в бетонно гробище.
    Без да искам да правя реклама на друга медия г-н Бедров,вижте на http://moreto.net/novini.php?n=22646
    Те са си написали даже колко ще ни струва на нас простите данъкоплатци.

    Сами оставям вас, да си мислите каква ли е изгодата на кмета и на тези “журналя”.

  • By mario, 20.11.2009 @ 17:34

    Пипалата на мафиотскиятн октопод тим заграбват все нови инови територии под благия поглед /дали е безплатно ?/ на областен кмет.А въпросната агитка от платени журналисти се стараят да предадат благороден ореол на ограбването на Варна и неините граждани.ХОРА,СЪБУДЕТЕ СЕ !!!ОБЕДЕНЕТЕ СЕ ЗА ДА ПОБЕДИ ИСТИНАТА.

  • By Мария Христова, 25.11.2009 @ 21:37

    Най-страшното в този случай е поредния опит потребителите на журналистическия продукт да бъдат отровени с интриги и задълго отказани от интерес към обществения живот като цяло. Всъщност по тази изпитана схема се работи отдавна чрез поставени в общественото пространство фигури, които да водят народното недоволство към една безмислена, “прегаряща” и безплодна активност, целяща в крайна сметка гражданска неактивност и социална апатия. Ето това е най-гнусното! И ако публикуването на материали е редакторско право, то защо въпросните журналисти ни занимават със злободневие и дребнотемие, срещу които уж и те възстават?! С други думи, осъзнато или не, ДЕЙСТВАТ ДЕСТРУКТИВНО на зараждащото се обществено съзнание.

Other Links to this Post

  1. ИВАН БЕДРОВ » Читател на блога задава въпроси за “Алея Първа”. Който има отговори, да помага — 19.11.2009 @ 10:12

RSS хранилка за коментарите по тази публикация. TrackBack URI

Вашият коментар