« « Бойлерът на популизма| Да ни е честит и новият главен прокурор » »

Началната неудобност

bbg_7443a_05a79_15044929Новият председател на парламента г-жа Цецка Цачева закри тържественото първо заседание като го нарече „днешното съдебно заседание“. Когато бяха избрани шестимата й заместници и се видя, че няма столове за всички, г-жа Цачева нарече това „архитектурна неудобност“. А в самото начало призова колегите си да бъдат „деловити“. Разбира се, това изобщо не е най-важното. И разбира се, всеки, който застане за първи път на председателското място в пленарната зала, ще бъде изключително притеснен. Но от друга страна, не всеки, който е изключително притеснен, изобретява нови думи.

Новият председател Цецка Цачева призова и за повече работа, по-малко показност и повече самодисциплина. Сега само от нея зависи с какво ще я запомним. Дали с бисерите й, които, искаме или не искаме, вече са част от парламентарния фолклор. Дали с това, че под нейното председателство парламентът наистина ще работи повече и по-дисциплинирано. Дори и да е забавно да забелязваме бисерите на г-жа Цецка Цачева, всички имаме интерес тя да бъде запомнена с второто.

Началото на този парламент извади на показ липсата на опит. Не само политически, но и обществен. С много малко изключения новите депутати от мнозинството не са заставали публично с името си в защита на някакви каузи – политически, икономически, природозащитни, каквито и да са. Това може да бъде и недостатък, и предимство. Избирателите искаха нещо ново и получиха нещо ново. И непознато. На този фон днешният ден донесе и сериозна доза оптимизъм. Формулата на следващото управление беше обявена.

От парламентарната трибуна председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов даде отговор на основния въпрос от изборите насам – как ще бъде осигурена парламентарна подкрепа за правителството. ГЕРБ ще предложи Меморандум за политическо партньорство и подкрепа за новото управление – с ясни правила и договорки, постигнати при публични преговори. Политическата заявка е впечатляваща. Следващите няколко дни пък ще дадат отговор на въпроса – С какво ще запомним старта на този парламент? С бисерите на г-жа Цецка Цачева или с публични и принципни преговори.

снимка: ГЕРБ

54 Коментара

  • By Belomore, 14.07.2009 @ 19:40

    Дали не беше по-добре на мястото на Цецка с дисциплинарното производство за конфликт на интереси да е Маниака…

  • By Търновец, 14.07.2009 @ 19:51

    А защо не Ицо Пицата(Христо христов) избран като водач на листа от Велико Търново? Поне има вече опит с гафовете, като председател на ОбС в града…

    Серизно - не можах да разбера каква толкова маана му намериха на Маниака, а за такива като БД и Вежди с агентурно и какво ли не тъмно минало или уникалния простак и Ганьо - Пицата никой дума не обели, какво правят в новото мнозинство с (уж) нов морал…

  • By Belomore, 14.07.2009 @ 19:55

    И друго си мисля аз - говори ли леля Цецка чужди езици?

    Маниака поне гангста инглиш сигур назнайва, бро!

  • By watmark, 14.07.2009 @ 20:18

    Има едни 100 дни. Да не ги прескачаме. Всеки говори глупости, особено когато е под напрежение. Гаврата с
    lapsus linguae ги правят Господарите на ефира. Не се очаква с тава да се занимават сериозните медии. И какво то това, че е казала “съдебно заседание”? Доста хора от СК говорят вече гладко и беж грешки. Но това не ги прави желани партньори. Желани за онези правещи историята, а не за тези, които ги коментират.

  • By alvinator, 14.07.2009 @ 21:08

    Отдавам го на притеснение и не смятам, че трябва да съдим така злободневно и прибързано.
    Спомням си преди години, когато Сендов беше председател и правеше гафове в началото, а от трибуната му се смееха. Той каза едно “Ами, не е лесно като математиката” и толкова.

  • By Az, 14.07.2009 @ 21:29

    Оххххххх , да не говорим аз Корнезов

  • By Belomore, 14.07.2009 @ 21:32

    Тук не иде реч за лапсуси.

    Става дума за първото знаково назначение, извършено от този, който дойде под знамето на европейското развитие на България. И това първо назначение е на дама, която:
    - има доказан проблем с болезнената за България тема “конфликт на интереси”;
    - е шеф на общинското ръководство на партията точно там, където беше доказано купуване на гласове на частичните кметски избори от същата партия;
    - няма вид на човек, който знае и бъкел чужди езици (залагам два и пеесе!).

    Къде е тук европейското развитие на България? Какво послание ни дава баш лингвистът на новата сила? Толкова ли му беше важно да натрие носа на Зелегорски (и…?) и да демонстрира, че не му пука от нищо и никой?

    А защо никой не гласува против тази кандидатура? Всички ли са съгласни председател на парламента да бъде такъв човек (интересен е паралелът БСП - Зайков, ГЕРБ - леля Цецка)? И добрите, пардон - сините, ли нямат нищо против?!

    Ще съм благодарен на автора, ако напише имената на тримата, “дръзнали” да не угодят на новия силен и да извършат нечовешкия подвиг да гласуват “въздържал се”!
    Интересно ми е от коя група са.

  • By dany, 14.07.2009 @ 23:22

    Повечето хора от провинцията разбират защо стана така с Маниака, не беше Лора, ами Кулезич,дето го размаза и предложи да го ОБУЧИ на култура, защото той се смутил и казал само, че е от БУРГАС,КОГАТО ТЯ ГО РЪФНАЛА НА ИЗХОДА.Млад човек не би издържал да го обучават продължително столичните кулези,които вадят хляба си с номерата на Вулева и Трифонов,и защо трябва младият гербер и партията му да пилеят ресурс да неутрализират простащината на сеирджиите, вместо да се занимават с нещо по-смислено.

  • By watmark, 14.07.2009 @ 23:25

    Защо сте се хаванали за тези чужди езици. Ако чуждите езици правеха политика то Сергея, който знае 3-4, Доган - най-малко 3, Симеон - и той не знае колко…то да не би те са големи български политици? На официялни срещи така или иначе е задължителен преводач. Ако не приемаме един човек, значи ли, че той непременно трябва да е лош.

  • By Belomore, 14.07.2009 @ 23:33

    Да знаеш чужди езици не е задължително предпоставка или показател за определени качества, но спомага за наличието им.
    Да не знаеш - е показател за липса на определени качества и пречка за други.

    Официалните срещи са едно, неофициалните - друго. Представям си премиера ни в кулоарите на Европейския съвет…

    И, ако се върнете малко по-нагоре, ще видите, че има още две причини да не приемам конкретния човек и да смятам, че е лошо назначение. За лошотия в личен план нямам как да знам, но историята с конфликта на интереси не е предпоставка за извънредно добродушие.

    Достатъчно ясен ли бях?

  • By Хесапов, 15.07.2009 @ 0:33

    Щом не е важно защо е тази ядвителност?

  • By КОСАН, 15.07.2009 @ 1:38

    Боже такъв орел с ориз и така пременена още не беше възсядал парламентарната трибуна.

  • By 123, 15.07.2009 @ 7:00

    Със забележките за езиковите грешки и евентуалното незнание на чужди езици, хората се мъчат да изразят впечатлението си за манталитета на “леля Цецка” (както удовлетворително за мен я е нарекъл Belomore). Въпросът е, че ако си пребоядиса косата тъмна, ще стане очевидно за всички, че това е маскираната Надежда Михайлова. Въпросът е, че всички са обезпокоени, че с кадри като леля Цецка, след година ще повръщаме от ГЕРБ, повече отколкото от тройната коалиция. Очевидно, че с кадри като нея, не можем да очакваме радикални промени в досегашния стил на управление в България. За мен тя е шок, въпреки, че не съм очаквал нищо от ГЕРБ и въпреки, че съм много доволен от това, че НДСВ не е в парламента, а ДПС и БСП - в управлението.

  • By Nika, 15.07.2009 @ 7:28

    Иване,такова дребнодушие ,защо ли не ме изненадва.Надминаваш и как Сийка от Чудомир.Продължавай да дебнеш за поредни грешки на езика и да си чешеш егото.
    Защо просто не искаш да е добре за всички българи?
    А като някаква зла комшийка дебнеш да чуеш по плетищата?!

  • By Nika, 15.07.2009 @ 7:29

    Всички,които са папкали от предишното правителство сега ще бълват змии и гущери.

  • By Незир Пачеджи, 15.07.2009 @ 7:52

    Ако сте пропуснали нещо от биографията на въпросната дама, тук можете да научите повече:http://analogii.blogspot.com/2008/12/blog-post_06.html

  • By лупо, 15.07.2009 @ 9:26

    Нека да изчакаме,нека да дадем толеранс!Които са от Плевен,познават добре Ц.Цачева,но…Човек се учи,докато е жив,но нека да не бъде за сметка на нас,нали?!

  • By Крум Брбрбмков, 15.07.2009 @ 9:42

    Цъфнахме, че вързахме та на новия председател за лапсусите да се хващаме :) Ебаси клюкарската тема честно … Аз пък съм сигурен в едно - и ако Левски беше седнал в парламента - и него щеше да има хора дето ще го оплюват… Нека да изчакаме няколко месеца и ще видим - никой не е казал или очаквал, че ГЕРБ ще е най-доброто за страната - просто всички гласуваха за по-малкото зло … И като се хванете за някоя такава простотия - си спомнете безгрешното говорене на Станишев, пиянското фъфлене на Доган и височайшото ломотене на Крадливия цар …
    Иванеее, Иване - що не се пробваш в Сигнално Жълто, че гледам мястото е вакантно ?

  • By Никола Рачев, 15.07.2009 @ 12:15

    Мой любимец беше другарят Корнезов:
    “Моля ва! Моля ва! Да запазими пувидьенье, досойно за българскя парламьент!”, на което някой му отвръща “Абе г-н Корнезов, това да не ви е Ямбол?!”
    Смех до зори до мрак!
    Впрочем хората така и така им дадоха шанс на ГЕРБ-ерите, нека не тръгваме с негативизъм и предубедено от самото начало! Така и така вече са там… пък каква ще я свършат - ще броим по-нататък.

  • By tino, 15.07.2009 @ 13:23

    и какво като са млади и неопитни. Да не би старите и опитните да направиха нещо за България. А и нали искахме нови хора да влезнат в паламента. Кои да са тези нови ако не са 30-до 40 годишни. Всички останали са соц.кадри.
    Отрицанието на отрицанието е вярното. Затова да дадем на тези хора шанса да се научат. Те са като мека глина в момента. Дано само майстора да е способен…

  • By Разочарована от политиката, 15.07.2009 @ 13:33

    Знаете ли защо нас никога няма да ни нарекат Европейци по манталитет,а не по географско определение- заради това, че ние никога не можем да бъдем позитивно настроени или да дадем шанс на нещо ново.Председателят на парламента е тежка длъжност и институция и имена като “леля Цецка” не мисля ,че са уместни. Дайте да дадем шанс и да видим, 3 часа заседание и плеяда от хули… Нови са в парламента, дано пак да са добри. Освен надеждата какво остава?
    Съгласна сам,че подобен тип коментари са меко казани махленски…

  • By Belomore, 15.07.2009 @ 15:59

    Г-жо Разочарована,

    Разбирам, че сте разочарована от политиката досега, но не и от обсъжданото назначение, към което сте позитивно настроена и готова да дадете шанс.

    Шанс, разбира се, се дава, но трябва и да бъде заслужен. Никога няма да станем европейци, докато първото знаково назначение е на човек с, меко казано, съмнителна за висотата на поста репутация. Всички сме разочаровани от политиката, но, ако да си позитивно настроен означава да си търпиш безропотно всякаква приумица, то тогава аз твърдо си оставам в махалата.

  • By Димитър, 15.07.2009 @ 17:22

    Като виждам какво се случи със София под мъдрото ръководсто на г-н Борисов ми става МЪЧНО и за останалата част от България. От сега нататък като сменят крушките на някой сфетофар в Варна ще го чакат да отреже лентата пред обективите на камерите. Жалко но е истина.

  • By Фрейзи, 15.07.2009 @ 17:29

    Вярно - смешна ми се види. И това “леля Цецка” - несериозно някак. Ами “Бойко” - всеки под път и над път - Бойко, та Бойко…Но кой е виновен - тези, които изобретяват прякорите така, че чак им лепнат или тези, дето изглеждат точно като прякорите си. Чудя се…

  • By 123, 15.07.2009 @ 17:51

    В подкрепа на Belmore отново - в България престъпно се злоупотребява с вродената ни толерантност, довела до това “различните”(турци, цигани, педераси и т.н) “да ни се качат на главата”. Другата престъпна злоупотреба е с позитивността като настройка - на нас(българския народ) ни се внушава, да “гледаме позитивно”, докато ни грабят, убиват и издевателстват над нас. Бих казал 20г. прекалена толерантност и позитивност стигат!

  • By otto, 15.07.2009 @ 18:20

    Вероятно не е абсолютно позитивно да се избират неопитни плитици, но не ви ли омръзна премиерът на страната да се заяжда на дребно, със злоба абсолютно неприемлива за млад човек. Вярно столетницата му налага начин на поведение, но нали пък тъкмо младите в тази партия трябва да мислят по-разчупено, по градивно и по-позитивно. Толкова злобно се изказва това момче, че се чудиш откъде толкова негативизъм в живота му на тази възраст. Няма смисъл от популизъм , че Борисов не е направил нищо за София. Какво направи същото това младо премиерче за Видин, Кърджали,Ямбол. Нали всичко в държавата е София и джунгла. Колко завода работят в тези градове (например) и колко инвестиции има там? НИКОЛКО. Всичко остава в София. Ако искаха София да има депо за отпадъци, всички досегашни правителства щаха да работят за това. А какво направи Станишев - показа хилави мускули с кризисен щаб. Ох да беше само Станишев…..

  • By Nika, 15.07.2009 @ 19:27

    Ако сте прекалено огорчени,рискувате да изпуснете и истинските хора във живота ви.
    Имало един човек ,който искал всички да го обичат.Решил-и заколил цялото си стадо -овце.Събрал селото-имало ядене и пиене до посиране.Накрая хората си тръгнали .Една жена казала-пинтия,не можа ли да даде на всички деца по едно агънце!

  • By Здържан, 15.07.2009 @ 19:28

    И тези употребяват фразата “нашият лидер”…как да ми харесат!

  • By 123, 15.07.2009 @ 21:19

    Всяко нещо с мярката си. И позитивността, и толерантността също имат своя мярка. Леля Цецка с биографията си, външния си вид, поведението си, изказа си, скандално надхвърля горната граница на много хора. С такъв председател на парламента не ни очаква нищо добро. Тя е поредната гавра с надеждите на българския народ за промяна към по-добро. Но не е луда тя, че приема такова назначение, луд е Борисов, че я предлага, парламента, че я одобрява, а най-луд българския народ, с неговия избор на народни представители.

  • By prado, 15.07.2009 @ 21:59

    В Плевен повечето хора знаят за “известната” юристка Цецка Цачева. Но малцина знаят как всъщност започва псевдокариерата на тази госпожа. А началото е важно, то е определящо и понякога разкрива неща, които говорят много за същността на дадена личност. Не трябва да оставяме времето да заличи истината, защото чрез нея ще си отговорим на много въпроси.

    И така, първоначално Цачева работи като стругар в един местен завод. Но пресметливата герберистка усеща, че единствения й вариант да се измъкне от неперспективното бъдеще на работник е да стане член на БКП. И веднага го прави. Това й дава възможност да ходи на партийни събрания и да срещне мъжа на кариерата й – виден местен партиец. Любовните й авантюри са трамплин за нейното развитие. “Надежното” момиче е изпратено да продължи образованието си (право) в РАБФак, без изпит, ей така, за 3 години задочно.

    По онова време Партията изпращаше само най-верните си хора да продължат образованието си. Не след много време любовницата бързо израства и е назначена в тогавашния Окръжен съвет – Плевен. Благодетелят се отблагодарява подобаващо. Неговите протекции и явно добре представящата се в любовния триъгълник Цачева (партиецът е семеен), са достатъчни бившата стругарка да стане началник на юристите в Окръжния съвет. Цачева стремително израства и в партийната структура, бързо е издигната до поста партиен секретар.

    Повечето си спомнят каква бе ролята на партийния секретар по онова време – той колеше и бесеше. Вписваше в бележник всяка “заигравка” на работниците и после тичкаше да докладва на председателя. С една дума – узаконен доносник. Е, това всъщност правеше в Окръжния съвет настоящия общински председател на ГЕРБ, Цецка Цачева. Много невинни хора “изгоряха” заради нея. Тя ги “топеше” за удоволствие, за нищо, просто така, от чиста женска ревност.

    Прикритата й злоба ставаше все по-явна и неудържима, а самоувереността й безгранична. И тя решава да се пробва като адвокат. Но нещата на този пазар са други, партийният лидер, с когото се разделя като ненужен, вече не й помага. Тя не може да се справи с рабфакското си образование. Пресметливата й същност обаче бързо я ориентира към следващите силни на деня. Цачева започва активни контакти с представители на ОДС.

    И изведнъж от вярна на БКП, започва да се кълне в демократичните идеали. Метаморфозата й е пълна, но фалшива. Новите й покровители дълги години след това не разбират прикритото коварство на Цачева. Лансират я навсякъде като най-добрата юристка. След като успява да вземе всичко, което може (а то не е малко), вманиачената Цецка се изправя срещу поредния си възкресител и яхва поредната “успешна” вълна - тази на ГЕРБ.

    Изводът е, че още в зародиша си, кариерата на Цачева е била дълбоко порочна. Още тогава кариерата й е стартирала с уродливи прийоми, с добре пресметната хитрост и направлявана от единственото желание на областната герберистка – пошъл кариеризъм”.
    Източник: БЛИЦ

  • By watmark, 15.07.2009 @ 23:45

    Излиза, че ББ незнае какво прави, или нарочно си подбира хора, които да го провалят. Интересен мазохизъм. Как ли е спечелил няколко избора да сега?

  • By Starco, 16.07.2009 @ 0:08

    Тази дама понамирисва на село и застояло. Не е леля Цецка , а “тетка Цеца”. Не прилича на нищо. А аз бях прав , че ББ ще управлява с БСП - помнете ми думата. А това ще бъде вербално формулирано “кабинет на националното нещо си”. Всички номера които Цв Цв ББ правят на СК говорят именно да това - коалицията ще бъде ББ , бСП и ДПС, ще видите!!!!!

  • By Starco, 16.07.2009 @ 0:13

    Тя напомня , може би , само Кольо ватмана, но ще го надмине. А от ГЕРБ тепърва ще изскачат такива , че и по-големи “шедьоври”!

  • By Starco, 16.07.2009 @ 0:33

    Господин Бедров , наскоро разговарях с един бивш вече депутат от десницата, доктор , с него се обединихме около тезата , че българите сме станали за посмешище с този екземпляр кандидат за министър председател. Не само - това е падение за целия български народ. Един поет от Копривщица беше казал - ” не сме народ , а племе!”. Това е положението. Нека все пак да потърсим причините заради които стигнахме дотук! Една от тях са медиите ! Бих искал в този блог да има дискусия на тема : ” Ролята на медиите в демакратичното общество “. Защото излиза така , че ако един субект има поддкрепата, /къде користна, къде не/ - той отива във властта! Съдбините на България едва ли не , се решават в редакциите на няколко зависими и безкруполни медии! Наистина моля за отговор и отваряне на темата.
    Според мен ББ е антисистемен повече дори от Атака, той е вреден за демокрацията и демократичния избор ! Не може деца да гледат и слушат Вежди Рашидов, БД и други срамящи нацията нискочели нищожества.

  • By Д- р Станоев, 16.07.2009 @ 10:06

    Макар и с леви убеждения аз съм промяната. Нашите си го заслужиха във връзка с коалицията с две противоконституционни партии - една профашиста и една етно терористична ….уж в името на BG.
    Нещата тръгват обаче зле - по отношение на приоритетите на държавата (пълна мъгла) и в кадрово обезпечаване – пълно фиаско .

  • By Кирил, 16.07.2009 @ 12:15

    В ноща на пресконференциите след изборите превключвах телевизиите. Имах късмет да видя ББ да напуска “двореца”
    и в празните коридори придружаван от гардовете “случайно” го пресрещна - знаете ли кой? За тези, които не са го видяли да Ви кажа - агент Бор! То не бяха прегръдки, то не бяха целувки, то не бе “Началната неудобност”

  • By 456, 16.07.2009 @ 19:46

    Браво 123.Абсолютно вярно и на място.

  • By Petroff, 17.07.2009 @ 7:07

    Г-н Starco, аз също често мисля по въпроса за медиите, но не като възможност за промяна, а какво може да се направи, за да се намали отровното им действие. Да ги променим не можем, защото са част от Системата, каквито части са почти всички партии, бизнесът, явната и тайната полиции, доносниците, които продължават да работят. Промяната, която е била подготвена в Москва и започна с “перестройката”, успешно запази както кадрите им, така и капиталите. Медиите бяха създадени с техните пари и напълнени с послушковци, а думата “демокрация” беше девалвирана целенасочено от самото начало. Западът поиска демократични промени и те му ги дадоха. Но за да продължи господството на Системата при формалната възможност тя да бъде отстранена чрез вот, овладяните медии започнаха (и продължават) промиването на мозъците. Което се оказа лесно за общество без всякакво понятие за демократични принципи и гражданско достойнство. Медията задоволява най-ниските страсти на мнозинството на един народ, роден и живял в неестествени и извратени условия. Пошлост, клюки, парадност, фалш, злословие и воинстваща некадърност - всичко това се оказа желано и аплодирано от масата.
    Може да се направи обстоен анализ на медийните послания, като например, “преди беше по-добре”, “всички са маскари”, “сестра му е проститутка”, “животът е секс, ракия и шака-рака”, “турците, циганите, американците - лоши хора”, “Русия - наша спасителка, майка, сестра, брат”, “по улиците убиват, никой не ги съди (внимавай да не си следващия!)”, “каквото и да правиш, нищо не можеш да промениш” и т.н.
    Много са посланията и съвсем не са случайни. Въпросът е може ли и как да се противодейства. Белите лястовици като Бедров са много малко, а масата не чете блогове. Стигам до извода, че май трябва да чакаме да се роди нов Левски и Апостоли да тръгнат по страната, фигуративно казано. За мен възможността за някаква положителна промяна в манипулираното мислене на българина се отлага с десетилетия. Дано не са векове, както в случая с турската окупация.
    Има и още една възможност - емиграцията. По-скоро онази (уви, малка) част от нея, която действително е разбрала и възприела принципите на демократичното гражданско общество. Тези хора, като се върнат в България, пък дори и в отпуска, да обясняват на близки и роднини например, че не може да има дори и съмнения в почтеното минало на председателя на Парламента; че не се избира такъв председател с основния мотив, че е жена; че ако избраните от теб представители не опровергаят доверието ти, трябва да поискаш подмяната им, даже и ако трябва, да излезеш на улицата; че освен политически, може и трябва да има граждански сдружения като коректив на политическите; че едно от най-големите престъпления е, избраните от тебе да управляват, да крадат или разхищават парите от твоите данъци, твоите пари! и т.п. С други думи, пак десетилетия.
    Ще се почувствам щастлив, ако ме опровергаете или виждате някакъв полезен изход.
    Вижте и коментарите тук - защо Бедров се подигравал с въпросното недоразумение. Ами, предполагам, защото така мисли и чувства! Други ще я възхваляват, трети ще и дават възможност да се доказва. Няма лошо, само че това не е кварталната магазинерка, а председателката на българското Народно събрание, от която се очаква не да се вълнува и да прави “лапсуси”, а да ръководи компетентно заседанията.
    Първата ми мисъл беше, че на снимката липсва само бялата й манта и доилния апарат, но после разбрах, че била стругарка, завършила рабфак. Vox populi, vox Dei!

  • By Starco, 17.07.2009 @ 16:02

    Господин Petroff, беше ми интересно дали все пак моите твърдения ще провокират някаква реакция, но съм доволен, че все пак това нещо стана след като 2 дена стоя коментара ми на блога на Иван Бедров.
    ЩЕ Ви кажа някои мисли почвайки от зад напред:
    Първо : Не смятам че “Глас народен - глас божи” е чак такава всеприложима истина. Казвал съм и на друго място , че дори левите социолози са наясно , че “отдолу” никога не е излязло нещо полезно за всички нас. Може би мого рядко , но все пак на всички на е ясно , че елита на нацията е именно за това : Да формулира национални доктрини и да определя дневния ред на обществото ! Вместо това ние трябва ежедневно да се наслаждаваме на това как Бойко
    Борисов самохвалства за това , че си е свършил работата - негово задължение по закон. Трябва да следим дневния ред на това ново полубожество и елементарния му език. Истина обаче е , че той говори мого правилно “политически”, говори онова което обществото очаква да чуе от него , и по този начин печели. Екипа от ПиАр-и който работи за него е много добър и опитен , той ги слушаи се получава. Има желязна договорка с Вестниците /може би подплатена с много тлъст чек/ и нещата си идват по местата !!
    Емиграцията не е панацея. Никой не е прокопсал далече от родината. Да говорят каквото си искат , не могат да получат удоввлетворение там. До скоро , че имам работа.

  • By 07, 17.07.2009 @ 17:36

    E, затова на изборите бях за риба и гъби.. Ебаси чучулото начело на НС!? ..Къде ги изравя ББ разни селяндурки като тая, не че Плугчиева бе по свесна..
    ..О, идват и други бисери… Б. Димитров - недоучено ченге и втора Капон - асеновградската Силвия Хубенова - гони 200 кг. та се наложи спешно да разбиват и уширяват вратите в съвета и конструират специален стол от легирана стомана за да я издържи… А, проста като галош…
    Жална ни майчица от такива народни избраници.. Повтарям за протокола - аз НЕ гласувах!!

  • By DM, 17.07.2009 @ 17:42

    Всъщност, целият проблем се състои в това какви хора и какво точно избираме през последните 20 години. Напоследък все повече се убеждавам във верността на максимата, че “всеки народ си заслужава управниците”.Жалкото е, че за пореден път ще ни управляват хора дошли на власт на вълната на най-примитивния популизъм. И в такъв момент нормалният човек се пита - “ами, какво да направя?”. Отговорът, който до този момент съм си дал на този въпрос е: свестните трябва да се подкрепят и не трябва да мълчат и бездействат. Може би звучи малко утопично, но статуквото се променяло винаги от мечтатели.

  • By Petroff, 18.07.2009 @ 2:47

    Големият проблем на България е, че няма елит. Има управляващи, командващи, изнудващи, крадящи и какви ли не, но елит няма. Има едни аморални, безскрупулни, често дори недообразовани субекти, наричащи себе си политически, бизнес и културен елит. Има един трансформиран начин на подчиняване и ограбване - от открита комунистическа диктатура към управление чрез множество партии, подпомогнати от медиите, “нашите” хора и службите. Как елементарна личност като ББ си избра този кадърен PR? Ами избраха му го! Та той е живо доказателство на Дарвинизма - как от маймуната стана човек!

    Единствената им задача след преврата е да създават “спасители” и “спасителни доктрини”, все тяхни разработки. Това е възможно единствено поради факта, че днешните поколения израстнаха в отровната среда на политическата полиция, доносничеството като начин за просперитет, лицемерието на “равенството”, омразата към интелигенцията и абсолютното отказване от чувството за собствено достойнство. Такива хора не могат да разпознаят лъжливите месии и не знаят как да защитят собствените си права. Искахте демокрация - на ви демокрация! Да, но след като си живял в робство, как да разбереш, че това тук е анархия и може да се превърне в демокрация само с активното ти участие.
    Г-н Starco, относно “Гласът народен” може и да сте прав. Вероятно трябваше да използвам нашенската поговорка: ” Овчар искА, овчар ‘земА - яж (к’во беше там) сирене!” А за емиграцията не сте прав. Ботев, Левски, Каравелов, Раковски, Стамболов, З. Стоянов и мн. др. са все емигранти! Даже препарираният задник Димитров също е бил емигрант. Емигрант беше и претопленият покойник от Мадрид, който върна комуниситите на власт. Големите промени у нас през последните 150 г. са инициирани от емигранти ;) Което е и бедата - българинът продължава да чака някой отвън да го оправи. И често бива оправян!

  • By Starco, 18.07.2009 @ 9:15

    Да, но всички емигранти за които говорите са се връщали в Родината да извършат делото на живота си! Значи , все пак, тези не са истински емигранти! Те са живяли в чужбина по причина на политически гонения. Това за което говорите в по-горна публикация ми се струва малко по-друго!
    Аз например , очаквам новата власт да произведе нещо като политически репресии! Сигурен съм! Например: Една от причините ББ да не иска да прави коалиция със СК е именно присъствието на много агенти на ДС в редиците на ГЕРБ. Което автоматично доказва произхода на тази “партия” . Тя е много дълбоко законспириран проект на ДС. Бъдете уверени в това ! Аз съм уверен, защото съм стигнал до този извод по аналитичен път! Погледнете само какви хора са там! ББ със всичко е доказал до сега , че е псевдо десен! ГЕРБ е един имитаторски проект, който има за цел именно това - Да събере десните гласове , имам предвид гласовете на дясно мислещите хора , заедно с лумпенизацията и да управлява с БСП и ДПС! Спомнете си едно много симптоматично изказване на ЦвЦв. ” ГЕРБ ще приеме експерти от всички партии ” . Това простичко казано е следното: всички предатели , заповядайте, ние от ГЕРБ знаем как да ви се отплатим и не се съмнявайте , че ще се отнесем с вас като с предатели! Има христоматийни примери в управлението на Столична община за това как ББ и ЦвЦв се отблагодаряват на предателите. Аз ще посоча само някои! Първи пример: общинските съветници от СДС - назначения в бордове на общински фирми на номенклатурни кадри от СДС - гръбнака на СДС София, опозиционната част с/У Мартин Димитров - начин по който ББ организира дестабилизация на СДС и лидерството на Мартин Димитров. Не трябва да се обяснява защо на ББ му е необходимо слабо СДС. Пример втори: ВиК - София - там клеветниците и сплетниците бяха назначени на ръководни /бордови/ длъжности. Пример трети: Болница “Шейново” - там беше омаскарен един излючително почтен човек и добър доктор , за да се отстранят и да се поставят хора които нямат нищо общо с професията и не могат да пробият по професионален признак. Пример четвърти: Вземете всеки един от столичните райони , където администрацията е съставена от професионални предатели / е , не навсякъде естествено /. Е , още един пример - Минко Герджиков …. тук коментара е излишен.
    Г-н Petroff, говорим почти за едно и също !

  • By 123, 18.07.2009 @ 13:17

    Ей, благодаря ти 456, имало хора в пустинята.

  • By Един безпомощен каза:, 18.07.2009 @ 16:11

    В материала има едно смешно твърдение, че липсата на опит може да бъде и преимство!
    Определено може да се счете за предимство липсата на опит тогава, когато с помощта на такива люде притежаващи право на глас в Народното събрание, ще се прекарат какви ли не сгоди за глутницата стояща зад гърба на Бойко Борисов, която за сега е известна, само на спец. службите, може би!
    Представяте ли си какви комисионни в порядъка на стотици милиони евро ще се раздадат за сметка на обикновените хора, когато Атомната ни енергетика набързо, покрай тези мижетурки В НС, отиде в ръцете на консорциум от Западни фирми, за да се ползват печалбите от дейността в чужбина, а не у нас!
    И т.н. за всичко друго, което ще се бута в ръцете на чужденци, както им е обещал Б.Борисов и за което бе изведен на власт!

  • By Кирчо, 18.07.2009 @ 20:49

    Good judgment comes from experience; experience comes from bad judgment. (Marc Twin)- който може да го преведе“

  • By Ставри, 19.07.2009 @ 13:37

    След като давате толкоз много акъл и коментари си задавам въпроса: Абе що Вие не сте в тоя парламент? Мисля нещата щяха да се оправят за нула време. Ама не сте, тъй че оставете на хлебаря да си опече хляба и като го опитате тогава давайте коментари. А ако мислите че ви стиска опитайте Вие да управлявате една цяла държава.

  • By Petroff, 19.07.2009 @ 19:10

    Г-н Starco, не говорим почти за едно и също, а за абсолютно едно и също. Спокойно мога да се подпиша под последния Ви пост.
    Що се отнася до казаното от Ставри, аз не мога да бъда и хлебарин например, но мога да кажа кога хлебаринът ме удря в грамажа, изгорил е хляба и въобще не става за хлебарин, защото цял живот е бил милиционер. Въпросът е да назначим професионален и най-вече честен хлебарин, защото изборите са точно това - назначаваме хора, които да ни управляват. Ако не сме направили верния избор, пак ще си стоим гладни.

  • By Kosyo, 20.07.2009 @ 11:32

    Никой не заслужава толеранс, когато е избран във всичките си действия да се ръководи от интересите на народа, дори и за лапсуси. Нека обаче да си припомним за няколко видни оратора - Станимир Илчев, Андрей Пантев, Ахмед Доган, Татяна Дончева, Лютви Местан. Единственото, което те са заслужили, е да им се даде по един нотариален акт за Парламента и да си седят мълчаливо в нищото, което са сътворили с риторичното си съвършенство.

  • By Prolet, 20.07.2009 @ 13:20

    Страхувам се не от Бойко Борисов, защото той знае какво иска и как да го постигне, страхувам се от хората по места, които се стремят да бъдат овластени и натикват интелигентните в “ъгъла”.

  • By brat domingo, 20.07.2009 @ 15:50

    много негативизъм лъха от коментарите. Малко по оптимистично бе хора

  • By basi, 20.07.2009 @ 20:55

    Не са обучени, факт. Липсва опит - факт. Надам се да не са обучени и на другите неща, на които бяха обучени предишната партида. И да не си тръгват с техния ‘експириънс’. Въобще, какво ни интересува, красивият зализан (за предпочитане - хомо) вид или да се върши работа - РАЗЛИЧНА от тази до сега?
    Така че, ще видим.
    А, и нищо против да има съдебни заседания с някои от участниците :)

  • By ysto, 20.07.2009 @ 21:42

    еее а Доган сигурно има опит? Прав е брат Доминго - не скрит негативизъм….

Other Links to this Post

  1. Политика в България » България » Началната неудобност — 16.07.2009 @ 13:50

RSS хранилка за коментарите по тази публикация. TrackBack URI

Вашият коментар